دفتر اداری ارزان
اگر دنبال خرید یا اجاره‌ ملکی اداری بوده باشید، احتمالا اولین سوالی که از شما پرسیده می‌شود این است که «ملک اداری» می‌خواهید یا «موقعیت اداری»؟ پس بهتر است تفاوت‌ های ملک اداری با موقعیت اداری را بدانید؛ تفاوت‌هایی که می‌توانند بر تصمیم‌گیری شما برای خرید یا اجاره‌ ساختمان و دفتر اداری ارزان اثرگذار باشند.
بیایید ابتدا نگاهی به تعریف هر کدام بیندازیم.
برای راه‌اندازی یک شرکت یا دفتر شخصی، نیاز به ملکی است که مجوز فعالیت اداری را از سوی شهرداری داشته باشد و نمی‌توان از ملک مسی برای فعالیت اداری استفاده کرد.
ملک اداری چیست؟
املاک اداری، که معمولا به صورت آپارتمان هستند، به املاکی گفته می‌شود که شهرداری به آن‌ها مجوز «اداری» داده باشد. از این املاک به صورت قانونی و رسمی می‌توان برای راه‌اندازی دفاتر مختلف اداری استفاده کرد.
موقعیت اداری چیست؟
برخی از ساختمان‌های مسی موقعیتشان در خیابان‌های پرتردد یا بر خیابان است. این املاک با اینکه کاربری اداری ندارند، اما به خاطر موقعیتشان بسیار موردتوجه هستند و تحت شرایطی می‌توان از این ساختمان‌ها استفاده‌ اداری نیز کرد. به همین دلیل به آن‌ها املاک با موقعیت اداری گفته می‌شود.
برای فعالیت اداری، علاوه بر استفاده از املاکی با کاربری اداری می‌توان از املاک مسی که موقعیت اداری دارند نیز استفاده کرد.
افرادی که به دنبال خرید یک دفتر کار یا رهن دفتر اداری ارزان برای شغل و پیشه ی خود دارند باید نکات زیادی را مورد توجه قرار دهند. یکی از این نکات توجه به نوع ملک و تفاوت ملک اداری با موقعیت اداری میباشد.

برای مشاهده ی ادامه ی مطلب دفتر اداری ارزان کلیک کنید.


املاک صنعتی هیراد اداری ,موقعیت ,ملک ,دفتر ,املاک ,استفاده ,موقعیت اداری ,با موقعیت ,ملک اداری ,استفاده کرد ,از این ,دفتر اداری ارزانمنبع

خرید سوله

خرید و فروش املاک صنعتی در تهران

مشاور املاک صنعتی غرب تهران

مشاور املاک صنعتی در تهران

مشاور املاک صنعتی

اجاره املاک صنعتی

املاک صنعتی جاده مخصوص

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

آموزش بورس فارکس و ارزهای دیجیتال فیلم , سریال , اهنگ , خبر سوسیس پر کن خرید اینترنتی جی جی سیستم تجهیزات پزشکی بوعلی قاین خرید اینترنتی قطعات بیل مکانیکی Pc600 بهترین سایت بهترین لوازم یدکی لودر روزهای زندگی